Vezetői és projektasszisztens

Az Amnesty International Magyarország egy magyar jogvédő civil szervezet, amely azért dolgozik, hogy az emberi jogok mindenkit megillessenek. Szervezetünkhöz elsősorban olyan magánemberek tartoznak, akik tagként, támogatóként vagy aktivistaként adományaikkal és munkájukkal segítik a céljaink megvalósítását. Függetlenek vagyunk minden politikai ideológiától, kormánytól, gazdasági hatalomtól és egyháztól. 

Az Amnesty International Magyarország a kutatás, az érdekérvényesítés, a mobilizáció, a kommunikáció, az adománygyűjtés és az oktatás eszközei mellett kampányok szervezésével ér el rendszerszintű változást vagy nyújt egyéni, illetve csoportos védelmet az emberi jogok területén.

A vezetői és projektasszisztens feladata az igazgató munkájának adminisztratív támogatása, belső kommunikációs feladatok támogatása, a szervezet általános, oktatási és kampánytevékenységéhez tartozó pénzügyi, adminisztratív feladatok ellátása, valamint rendezvényszervezési feladatokon keresztül a szervezet és a csapat támogatása.

FŐBB FELADATAID LESZNEK:

Vezetői (igazgató) feladatok támogatása:

  • Az igazgató munkájának adminisztratív támogatása (beszámolók előkészítése, megbeszélések szervezése, egyeztetése)
  • Az igazgató nyilvános és szakmai szerepléseinek támogatása (prezentációk, háttéranyagok, előkészítő anyagok és memók készítése)
  • Belső kommunikációs csatornák működtetésénektámogatása (tervezési, értékelési feladatok kommunikációjának előkészítésében közreműködés utánkövetése, megbeszélések szervezése, belső folyamatok koordinációja, irodai információmegosztás és belső kommunikáció feladatainak ellátása)
  • Részvétel az Amnesty Magyarország belső demokráciájában (kapcsolattartás az elnökséggel, az elnökségi munka adminisztratív támogatása, a közgyűlés szervezése, lebonyolítása, kapcsolattartás az Amnesty nemzetközi mozgalmának szerveivel).

Projektek teljes körű adminisztrációja: 

  • Szerződések, számlák, munkaidő kimutatásokelőkészítése, kezelése, ügyintézése
  • A pénzügy és a projektmenedzser munkájának támogatása a partnerek pénzügyi jelentései és igazoló dokumentumok áttekintésével (gyűjtés, válogatás, ellenőrzés), háttérdokumentáció teljeskörű adminisztrációja
  • Hazai és külföldi utazások megszervezése, projektesemények szervezése, kapcsolattartás a projektpartnerekkel, részvétel és jegyzőkönyvezés a találkozókon
  • Médiamegjelenések nyilvántartása, disszeminációs listák karbantartása
  • A projektmenedzser támogatása a projektmonitoring és -értékelési eszközök kialakításában.

Kampányokhoz tartozó feladatok:

  • Rendezvények, események szervezése, lebonyolítása
  • Kapcsolattartás beszállítókkal, partnerekkel.

Általános irodai adminisztráció:

  • Postázás
  • Irodai jelenléti ívek összegyűjtése
  • Irodai eszközök, irodaszerek, konyhai és tisztasági szerek beszerzése
  • Egyéb adminisztrációs feladatok

TÉGED KERESÜNK, HA: 

  • Van felsőfokú végzettséged és legalább hároméves tapasztalattal rendelkezel vezetői, általános irodai és/vagy projektadminisztrációban akár a civil, akár a versenyszférából
  • Tapasztalattal rendelkezel rendezvényszervezés területén
  • Önálló vagy, megbízható vagy és kiváló a lényeglátásod
  • Remek szervező- és kezdeményezőképességed van, átlátod a komplex folyamatokat, nem zavar, ha egyszerre több partnerrel és munkatárssal kell egyeztetned egy-egy munkafolyamatot, hatékonyan működsz együtt a feladatok megosztásában a projektpartnerekkel, de végre tudod hajtani és befejezni a munkát
  • Proaktív vagy, és tudsz egyedül, illetve csapatban is dolgozni
  • Kiválóan kommunikálsz írásban és szóban, magyarul és angolul egyaránt, kommunikációd világos és egyértelmű, képes vagy másokat motiválni a közös munkában
  • Könnyen teremtesz kapcsolatot másokkal
  • Jól kezeled a kihívásokat, nem okoz gondot, ha szorosak a határidők és egyszerre több párhuzamos feladatot is el kell látnod
  • Precíz vagy és mindig betartod a határidőket
  • Magas szinten tudod kezelni az MS Office programokat és appokat
  • Egyetértesz szervezetünk céljaival és szívesen támogatnád munkáddal e célok közös elérését

ELŐNYT JELENT, HA: 

  • Ismered az Amnesty International munkáját és céljait
  • Európai uniós pályázatok megvalósításában szerzett tapasztalat
  • Projektmenedzsment tapasztalattal rendelkezel
  • Van civil szervezeti tapasztalatod
  • B kategóriás jogosítványod

AMIT ADUNK HOZZÁ: 

  • inspiráló csapat, motiváló munkahelyi környezet, modern iroda Budapest belvárosában
  • nemzetközi háttérrel rendelkező szervezet, folyamatos tanulási és kapcsolatépítési lehetőségek
  • teljes munkaidő, heti 40 órában, 3 hónap próbaidővel, rugalmas beosztással, home office lehetőséggel
  • a hazai civil szférában versenyképes jövedelem, kimagasló cafetéria-keret és jutalom
  • kiszámítható munkakörülmények, stabil és megbízható munkáltató
  • Magyarországon belüli munkához kapcsolódó utazás, amit kérünk is tőled

JELENTKEZÉS FELTÉTELEI:  

Jelentkezéshez szükséges dokumentumok: 

  • angol és magyar nyelvű önéletrajz, 
  • a kiíráshoz mellékelt jelentkezési lap, amely honlapunkról letölthető. 
  • egyes feladatok megoldása excelben

Mindkét dokumentumot PDF formátumban várjuk a office@amnesty.hucímre, a tárgyba írd be: „Kampánykoordinátor 2022”. A hiánytalanul megküldött pályázatok beérkezését e-mailben visszaigazoljuk.

Jelentkezési határidő: 2022. június 6. (hétfő) 23:59 

Munkakezdés a kiválasztást követően azonnal, de legkésőbb júliusban.

Kapcsolattartó: Szarvas Sarolta irodavezető, office@amnesty.hu 

Az AI hisz a munkaerőpiacon tanúsított ESÉLYEGYENLŐSÉGBEN. A munkáltatásra vonatkozó döntések során az egyéni érdemeket és a szervezet szükségleteit vesszük figyelembe, nemzeti etnikai, vallási hovatartozásra, származásra, illetve nemre, nemi identitásra, szexuális irányultságra, korra, fizikai vagy szellemi fogyatékosságra, családi állapotra és politikai nézetekre való tekintet nélkül. Az Amnesty International szükség szerint minden megváltozott munkaképességű munkavállalónak és jelentkezőnek megfelelő körülményeket biztosít, abban az esetben, ha a kérdéses személy egyébként biztonságosan el tudja látni a rá szabott feladatokat és a munkához kapcsolódó tevékenységeket, illetve, ha ez az ellátás nem ró aránytalan terheket a szervezetre. A kiválasztási folyamat során az esélyegyenlőség biztosításáért a szervezet Elnöksége felel.