Állás: Pénzügyi vezető

ÁLLÁS

PÉNZÜGYI VEZETŐ 

Az Amnesty International Magyarország egy magyar jogvédő civil szervezet, amely azért dolgozik, hogy az emberi jogok mindenkit megillessenek. Szervezetünkhöz elsősorban olyan magánemberek tartoznak, akik tagként, támogatóként vagy aktivistaként adományaikkal és munkájukkal segítik a céljaink megvalósítását. Függetlenek vagyunk minden politikai ideológiától, kormánytól, gazdasági hatalomtól és egyháztól. Szabadságszerető, demokratikus elvek mentén működő közösség vagyunk. Munkánk során fontos számunkra a széleskörű együttműködés, illetve a folyamatos tanulás és fejlődés. 

A pénzügyi vezető felel az Egyesület pénzügyeinek teljes körű vezetésért, a pénzügyi tervezés, végrehajtás és ellenőrzés folyamatainak fejlesztéséért, valamint a döntéseket támogató pénzügyi előkészítésért.  Olyan stratégiai szemléletű, proaktív és precíz kollégát keresünk inspiráló csapatunkba, aki szívesen állítaná pénzügyi területen szerzett tapasztalatait és tudását egy nemzetközi háttérrel is rendelkező emberi jogi szervezet szolgálatába.  

Részmunkaidős pénzügyi vezető munkatársat keresünk. 

FŐBB FELADATAID LESZNEK: 

Pénzügyi és kontrolling területen: 

  • Az Egyesület pénzügyeinek gazdaságos, hatékony és szabályszerű működésének biztosítása
  • Pénzügyi tervezési és ellenőrzési rendszer stabil kialakítása és működtetése 
  • Az Egyesület költségvetésének tervezése, a költségvetés végrehajtásának pénzügyi felügyelete 
  • Projektek pénzügyi tervezése, valamint végrehajtásuk pénzügyi, számviteli és kontrolling felügyelete, támogatása, döntések előkészítése 
  • Projektek elszámolhatóságának biztosítása, teljesítésük jogszabályi, valamint pályázati előírásoknak való megfeleltetése 
  • Cash flow tervezése, likividitás menedzsment tervezése és végrehajtása 
  • Az Egyesület szerződéses vállalásai pénzügyi teljesítésének felügyelete, biztosítása 
  • Pénzügyi működésmód, folyamatok rendszerének fejlesztése 
  • Negyedéves, valamint további időszaki vezetői riportok, jelentések, kimutatások és beszámolók elkészítése 
  • Pénzügyi kockázatkezelés és előrejelzés 
  • Kapcsolattartás Egyesületünk elnökségével, tagságával, valamint a nemzetközi mozgalmunk pénzügyes csapatával, beszámolás a Nemzetközi Titkárságnak 
  • Együttműködés az Egyesület könyvelőjével 
  • Éves audit előkészítése, együttműködés a könyvvizsgálóval 

Adminisztrációs területen 

  • Az irodavezető tevékenységének irányítása, ellenőrzése 
  • Szerződések előkészítésének koordinációja 
  • Banki tranzakciók indítása, banki lekérdezések 
  • Az Egyesület adományszervezésének pénzügyi segítése, adományok utókövetése, adományok adminisztrálása, adományozói adatok frissítése 
TE VAGY AZ IDEÁLIS JELÖLT, HA:
  • Felsőfokú végzettséged van pénzügyi vagy számviteli vagy gazdasági területen, 
  • Legalább ötéves szakmai tapasztalatod van pénzügyi területen, hasonló munkakörben, amelyből legalább két évet vagy a versenyszférában vagy a civil szférában szereztél, 
  • Naprakész pénzügyi ismereteid vannak, jártas vagy a vonatkozó jogszabályokban 
  • Erős kontrolling szemléleted van, stratégiai gondolkodásmód jellemez 
  • Kiváló problémamegoldó vagy, rendszerszemléletű, logikus gondolkodás jellemez komplex helyzetben, vezetői, döntéshozói attitűdöd van, 
  • Képes vagy több munkafolyamat párhuzamos elvégzésére és határidő betartására 
  • Együttműködő, csapatjátékos, dinamikus és proaktív vagy, átláthatóan tervezel 
  • Készségszinten használod az MS-Office programokat, különösen Excel, Power Point, Planner, Teams, 
  • Jó aktív angol nyelvtudásod van írásban és szóban, 
  • Rugalmas és terhelhető vagy, 
  • Pontos, precíz, gyors munkavégzés jellemez 
  • Megbízható vagy, lojális és felelősséget vállalsz a feladataidért. 
  • Mindig meglátod a saját szereped egy helyzet megoldásában, aktívan keresed a lehetőségeket és azokat az AIM előnyére is tudod fordítani 
  • Ötleteidet és tudásodat jól kommunikálod a veled dolgozóknak, és nyitott vagy a visszajelzésekre, fontos számodra a folyamatos tanulás, fejlődés 
  • Könnyen teremtesz és tartasz fent kapcsolatot emberekkel 
  • Fontosak számodra azok az értékek, amelyekért dolgozunk. 
ELŐNYT JELENT: 
  • Ha ismered az Amnesty International munkáját és céljait  
  • Ha van civil szervezeti tapasztalatod (akár önkéntesként) vagy tapasztalatod az emberi jogok területén 
  • Ha van tapasztalatod intézményi adományszervezésben, pályázati költségvetés és beszámolók készítésében 
  • Ha van tapasztalatod EU-s pályázat végrehajtásához kapcsolódó adminisztratív vagy pénzügyi feladatok sikeres végrehajtásában 
  • Ha van B kategóriás jogosítványod
MUNKAFELTÉTELEK: 
  • Munkavégzés helye: az Egyesület Budapest V. kerületében található irodája 
  • Munkakezdés tervezett időpontja: azonnali 
  • Részmunkaidő, heti 24 órában, 3 hónap próbaidővel, rugalmas beosztással  
  • Határozatlan idejű munkaszerződés 
  • A hazai civil szférában versenyképes jövedelem, kimagasló cafeteria-keret és jutalom 
  • Inspiráló csapat, motiváló munkahelyi környezet 
  • Kiszámítható munkakörülmények, stabil és megbízható munkáltató 
JELENTKEZÉS FELTÉTELEI:  

Jelentkezéshez szükséges dokumentumok: 

  • angol és magyar nyelvű önéletrajz 
  • Motivációs levél, amely bemutatja korábbi gyakorlati tapasztalataid, illetve alátámasztja a kiírásban megfogalmazott tulajdonságok, értékek meglétét. 
  • Két referenciaszemély megjelölése elérhetőséggel 

Jelentkezésed PDF formátumban várjuk a vig.david@amnesty.hu címre, tárgy: „Pénzügyi vezető 2020”. A hiánytalanul megküldött pályázatok beérkezését e-mailben visszaigazoljuk. 

Jelentkezési határidő: 2020. november 13. délután 14:00 

A várható kezdés: azonnal, de legkésőbb 2021. január 1.

Kapcsolattartó: Vig Dávid, igazgató, Amnesty International Magyarország, vig.david@amnesty.hu  

Az AI hisz a munkaerőpiacon tanúsított ESÉLYEGYENLŐSÉGBEN. A munkáltatásra vonatkozó döntések során az egyéni érdemeket és a szervezet szükségleteit vesszük figyelembe, nemzeti etnikai, vallási hovatartozásra, származásra, illetve nemre, nemi identitásra, szexuális irányultságra, korra, fizikai vagy szellemi fogyatékosságra, családi állapotra és politikai nézetekre való tekintet nélkül. Az Amnesty International szükség szerint minden megváltozott munkaképességű munkavállalónak és jelentkezőnek megfelelő körülményeket biztosít, abban az esetben, ha a kérdéses személy egyébként biztonságosan el tudja látni a rá szabott feladatokat és a munkához kapcsolódó tevékenységeket, illetve ha ez az ellátás nem ró aránytalan terheket a szervezetre. A kiválasztási folyamat során az esélyegyenlőség biztosításáért a szervezet Elnöksége felel. 

A jelentkező a jelentkezés megküldésével tudomásul veszi és elfogadja, hogy a személyes adatait az Egyesület a kiválasztási folyamat lezárulását követően hat hónapig kezelje. Ezt követően a jelentkezések, és azzal együtt minden személyes adat törlésre kerül.